Wednesday, May 19, 2010

Melayu Bayar Sekaki RM 10, Cina Bayar Sekaki RM 1

Terkejut babi? jangan terkejut tapi inilah yang terjadi kepada orang Melayu di bawah Khalid al gagapi. Baru-baru ini ketika turun di Sekinchan, Khalid Gagap, atas nasihat Lim Sue Lim Komunis, mengumumkan penduduk Cina di Sekinchan yang mendapat tawaran tanah kerajaan negeri hanya perlu membayar premium RM 1 sekaki. Kebanyakannya menerima 4000 kaki persegi. Ini bermakna mereka hanya perlu bayar RM 4000.

Manakala surat tawaran kepada orang Melayu di Sekinchan di kawasan berhampiran kena bayar RM 10 sekaki. Bagi keluasan yang sama iaitu 4000 kaki persegi, orang Melayu kena bayar RM 40 ribu.

Inilah daulah Islamiah Pas al carlsberg. Inilah keadilan dan sama rata perjuangan parti "Allah beranak pinak" ciptaan Khalid Gereja. Nauzubillah. Kumpulan ini lagi sesat daripada gerakan Ibrahim Libya 20 tahun lalu.

6 comments:

Anonymous said...

hahahah oii padan muka orang melayu yang percaya sokong pas boleh naikkan martabat Islam. hahahaha padan muka hangpa yeyeyeyeye

kuntakinte said...

hahha khalid Gagap ugut manickavsagam

''Saya juga memberitahu Manikavasagam bahawa sebaik sahaja beliau membuat dakwaan kepada orang, maka perlu berhadapan dengan tindak balas dan dia perlu bersedia untuk berhadapan dengannya

ajab said...

Pas=Parti Allah Ada Anak betul sangatlah tu. hahahahaha

Anonymous said...

elok gak dia buat cam tu. boleh dpt undi cina. lagi pun undi melayu selangor tak boleh harap. kerana kebanyakan ahli UMNO ni , ahli tiga line. jugak suka provoke.kalau bagi duit kat melayu, nanti bagi balik kat cina, mcm KJ and the geng.
nasib baik khalid, kalau najib, mesti kasi tanah free dan tambah lagi RM berjuta juta mcm kat selangor ngan sibu.

Anonymous said...

inilah yg dilaung-laungkan hak samarata olh DAPigs. yang lembu tetunya org Melau dlm pakatan rasuah

pakteh adam said...

CINA=DAP=MCA=GERAKAN

Meraka bergumbira tengok kita Melayu didalam PAS dan UMNO beragaduh hasil ADU DOMBA mereka. Ini berjaya mereka lakukan dengan kekayan dan dibantu dengan manusia gila lubang jubor bernama Anwar.

Kalau nak kasi ORANG KAYA sedih dan tak bermaya, cuba kurangkan kekayaan mereka.

Siapa yang kasi mereka kaya? Kita orang Melayu. Sebab apa ? 60%+ penduduk Tanah Melayu ni Melayu. 99% MElayu kerja dengan gomen./ kilang. Cukup bulan gaji [pergi mana? BElanja dapur dan segala nya ke kedai Cina.

So kalau nak kasi diorang kurang sombong dan ingat diri ... JANGAN BELI APA APA KECUALI TERAMAT PERLU DARIPADA CINA..

Apa kata kita pakat buat sama sama untuk 3 bulan!!!

Ingat kempen yang hangat hangat taik ayam keatas barangan buatan syarikat yang berkaitan Yahudi satu masa dulu. Kesan dia besar Bro.

Selangordaily... tolong promote idea ni... kalau boleh lah...

Salam