Monday, July 19, 2010

Perompak Pasir Kroni PKR Sudah Muncul

Terkini: Khalid baca maklumat ini, jangan asyik bermadu asmara dengan bini muda sahaja. Komen dari pengunjung blog,  "Raja Kamarudin @ Raja Komando Bugis Holding sedang mengorek sungai Rasau Kg. Pulau Meranti Dengkil Sepang hancur jalan kampung JKKK pening kepala mereka masuk kampung macam kampung mereka.

PKR sedang membayar hadiah untuk penyokong-penyokong Anwar yang sanggup mempertahankan dirinya daripada tuduhan liwat. Inikah yang dikatakan kerajaan yang telus dan bertanggungjawab.

Menurut laman rasmi kerajaan negeri Selangor (http://www.selangorkini.com.my/)

"SHAH ALAM, 19 Jul – Badan bertindak pengusaha dan pembeli pasir Selangor hari ini mendesak kerajaan negeri itu supaya tidak tunduk kepada desakan pembangkang supaya Kumpulan Semesta Sdn Bhd dibubarkan.


Pengerusinya, Raja Kamarudin Raja Ab Wahid berkata, tindakan tersebut akan menyebabkan lesen mereka yang dilesenkan KSSB akan terbatal.

“Maknanya kami akan tanggung kerugian besar. Adakah UMNO akan bayar kerugian ini,” katanya ketika menyerahkan satu memorandum kepada Exco Pemodenan Pertanian, Pengurusan Sumber Alam dan Pembangunan Usahawan Yaakob Sapari.

Raja Kamaruddin bersama hampir 50 orang penyokong menyerahkan memorandum tersebut kepada Yaakob di lobi bangunan SUK, Shah Alam hari ini.


Siapakah Raja Kamaruddin ini? Pengusaha pasir atau satu lagi kroni PKR yang sedang merompak khazanah negeri Selangor?


lihat pula berita :
 

Witness in Anwar Trial Testifies


Associated Press, February 14, 2000
By Sean Yoong

KUALA LUMPUR, Malaysia (AP) — A member of Malaysia’s ruling party testified Monday in the sodomy trial of Anwar Ibrahim that the prosecution’s two key witnesses were "paid off" to fabricate lies about the former deputy prime minister.

Raja Kamarudin Raja Abdul Wahid, who began his testimony on Friday, is the first defense witness to corroborate Anwar’s repeated claims that the sex charges against him are part of a political conspiracy

Rupa-rupanya Raja Kamaruddin perompak pasir ini dulu saksi perbicaraan Anwar Ibrahim. Sejak bila raja kamaruddin a.k.a Raja Komando ini menjadi pengusaha pasir yang tulen di Selangor ini?
 
Dari Komando, jadi penyokong Peliwat, sekarang jadi perompak pasir Selangor.
 
Reformasiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! kah kah kah.

9 comments:

Anonymous said...

hahah khalid gagap kena lagi. pengusaha pasir tulen konon. pundek lu khalid

kuntakinte said...

Raja Komando perompak pasir. kah kah kahkah

khalid said...

errrrr ini fitnah.... Khir Toyo rasuah raja komando supaya mengaku pengusaha pasir. Yaakop sapari bersubahat dengan khir Toyo. ini semua agenda azmin ali.

blogenstarz said...

KOMANDO TAHI KUCING !

Unknown said...

Raja Kamarudin @ Raja Komando Bugis Holding sedang mengorek sungai Rasau Kg. Pulau Meranti Dengkil Sepang hancur jalan kampung JKKK pening kepala mereka masuk kampung macam kampung mereka.

yaacob safari said...

saya tak tau apa-apa, saya tak bersalah

sahak gobek said...

tadi aku lalu kat SKVE nampak raja komando punya lombong masih berjalan meriah. memang hebat saksi al juburi ni

Mohd_Aimel said...

Siapa yang percaya pada Anwar Ibrahim tu memang patut dikasihani.

Sebab Anwar tu penipu besar. Bukan sahaja rakyat Malaysia, bos Yahudinya pun nak ditipunya.

more from yaakob sapari said...

jangan marah saya... saya sedar diri saya ..masa pru 12 saya sehelai sepinggang di bantu oleh org2 PAS..Tapi Pas biaq pii depa laa..sebab depa ni pencacai agama..kalau takda depa saya pun tak rasa senang macam sekarang,saya tau Pas puchong dan banyak lagi kawasan2 sekitar mmg dok angin ngan saya..tapi saya ikut apa cakap khalid gagap lidah anjing pendek...shuhaimi pun tolonglah jangan duk bantai dia... maafkan lah dia... apa laa sangat kalau dia tak gadai maruah melayu dan hina sultan sampai mati dia tak leh beli alphard... bagi laa dia rasa senang sikit... lepas ni saya rela dikenakan hukuman atas kesalahan saya..saya tau..mmg pru 13 rakyat dah berbulu dgn pkr..saya mengaku memang anwar ibrahim kaki punkoq dan main jalang cina.. saya cemburu dgn dia pasai apa..sebab kontol dia kuat ..saya jeles.... kah kah akah ...pukimak ko lah yaakob sapari... shuhaimi... kelokap juga lah ko...just a matter of time..lu mana mau lali hoh hoh hoh