Thursday, July 22, 2010

Raja Pasir Selangor Tunjuk Bodoh

Raja Pasir Selangor, ADUN Sri Muda Shuhaimi Shafiei memalukan diri sendiri apabila membuat dakwaan isu pasir Selangor ini ditimbulkan oleh Datok Seri Noh Omar sebagai usaha untuk mengenakan Khir Toyo.
Dakwa Suhaimi,

Tindakan Timbalan Pengerusi Umno Selangor Datuk Seri Noh Omar menjuarai isu pasir dengan melawat beberapa tempat di negeri itu didakwa bertujuan untuk memalukan 'pesaingnya' Datuk Seri Dr Mohd Khir Toyo. Ini kerana, lubang besar daripada kesan kecurian pasir - yang dilawati di Batang Berjuntai dan Kuala Langat - merupakan kesan yang ditinggalkan oleh pentadbiran Dr Mohd Khir sebelum ini, dakwa ADUN Sri Muda Shuhaimi Shafiei. - Malaysiakini, 21 Julai 2010

Kenyataan ini sangat memalukan dan menunjukkan ADUN Sri Muda ini tidak membaca dan sangat terdesak untuk menyelamatkan gangster-gangster pasir di Selangor sehingga terpaksa membuat tuduhan tidak masuk akal.

Jika Suhaimi berfikir sejenak dan membaca dengan lebih baik tentu beliau sedar bahawa isu pasir ini dibangkitkan oleh Khir Toyo sejak tahun lalu lagi. Sebelum YB Kapar bersuara lagi. Malahan dalam kekecohan terbaru ini pun, Khir Toyo yang membongkarkannya terlebih dahulu. Jadi logik akal yang mana menyatakan Noh Omar bangkitkan isu pasir untuk burukkan Khir Toyo?

Suhaimi jangan anggap semua orang bodoh dengan menyatakan lubang-lubang seperti kawah muka bulan itu sebagai tinggalan zaman Khir Toyo. Kalau ia tinggalan zaman Khir Toyo maka lubang-lubang tersebut sudah tidak nampak kerana ia akan dipenuhi air dan menjadi tasik lombong.  Ini lubang kering macam tapak pendaratan UFO dalam cerita Hollywood.

Apa punya wakil rakyat orang Sri Muda pilih ni? Bodoh nak mampus. Ha ha ha ha. Lembu pun gelak kalau dia faham apa yang suhaimi cakap.

Kuis Cikit: 
1. Ada orang bercerita Suhaimi dan Yaakop Sapari hampir terkencing kena tengking dengan Raja Komando apabila mereka bagi kawasan pasir di Pulau Meranti Dengkil kepada satu kontraktor Cina. Bila Raja komando mengamuk, terpaksa suhaimi mengadap pak engku dan pohon maaf. Akhirnya, kawasan tersebut dapat kepada Raja Komando saksi pihak Anwar dalam kes liwat pertamanya.

2. Semalam, seekor burung Tiung singgah di teratak saya. Lalu tiung bercerita ketika ia sedang beristerehat di sebatang pokok berhampiran bilik tidur Suhaimi Sri Muda, terdengarlah bermacam sumpah seranah suhaimi ke atas Khir Toyo, Noh Omar, Shukor Idrus, Wee Chee Keong dan Mike kapar kerana mengeruhkan isu pasir ini. Marah juga suhaimi kerana terpaksa menyembunyikan kereta ALPHARD yang baru dibeli-belinya gara-gara kes ini.



5 comments:

Anonymous said...

keh keh keh... suhaimi ni memang bodoh tahap gaban. Macam yaakop sapari yang pakai kain pelikat tahan lori pasir. dahlah bodoh, ada hati nak bohong rakyat.

Setakat alphard tu apa tokey pasir nak heran. Kena bodohkan dgn tokey pasir saja suhaimi ni. hahahaha

umno-online said...

suhaimi ni yang tengah plan nak kahwin dua tu ka? muakakakaka Dulu UMNO ada suhaimi raja pasir, sekarang PKR pun ada suhaimi raja pasir juga,. muakakakakakkakaka

Mohd_Aimel said...

Semua sedang mencari kambing hitam untuk dipersalahkan.

Anonymous said...

Salam Perjuangan,

Suhaimi adun terkaya!!! Alphard? Wow... mgkin gaji yb fuckatan RM30k sebulan, atau lebih? habis harta selangor... sial punya yb!!

Mohon link blog tuan pada:

http://warkahkalamtimur.blogspot.com/

Mohon tunjuk ajar dari tuan, kerna saya baru belajar untuk lanyak fuckatan haram nih...

SESTER said...

ALPHARD?????

Yarabbi, perut buncit makan duit ntah dari mana